Usein kysytyt kysymykset

Yleisiä usein kysyttyjä kysymyksiä

Meillä on käytössämme verkkokauppa mikä tarkoittaa, että lähetämme tuotteemme keskusvarastosta Tukholman ulkopuolelta. Tuotteita ei siis ole mahdollista noutaa kaupasta tai varastoltamme. Varastossa olevat tuotteet pakataan tilauspäivänä, edellyttäen että tuotetta on saatavilla ja että tilaus tehdään ennen klo 14.00. Toimitusaika on 1-4 päivää.

Tällä hetkellä maksaminen tapahtuu yhteistyökumppanimme Klarnan kanssa joka tarkoittaa että tilaaminen ei ole mahdollista asiakaspalvelun kautta. Tämä johtuen siitä että sinun on annettava henkilökohtaisia tietoja maksun yhteydessä. Verkkokauppamme ovat salattuja verkkosivustoja, jotka takaavat turvallisen kaupankäynnin. Asiakaspalvelu voi tietysti auttaa ​​kysymyksissä verkkokaupasta tilaamisesta Klarnan avulla, mikäli tästä on kysyttävää.

Alkuperäinen hinta näkyy yliviivattuna tuotesivulla. Tämä antaa perusteen prosenttiosuudelle, joka sijaitsee vasemmalla, josta voit nähdä paljon säästät, kun valitset kyseisen puhelinmallin sen sijaan että ostaisit puhelimen suositeltuun jälleenmyyntihintaan uutena. Alkuperäinen hinta on valmistajan suosittelema jälleenmyyntihinta, joka on saatu suoraan valmistajalta.

Mikäli tarvitsee tehdä suurempia muutoksia tilaukseen voimme perua sen, jolloin voitte laittaa tilauksen uudelleen. Mikäli olet epävarma tilauksestasi, suosittelemme että otat yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja vaihtoehdoistasi tilauksen suhteen. Kun tuote on toimitettu, sinulla on 30 päivän avoin tilaus,
jonka aikana voit palauttaa tuotteen. Lähtökohtaisesti tuotteiden vaihto ei ole mahdollista, mutta voit tilata haluamasi tuotteen aikaisemman tuotteen perumisen hyväksymisen jälkeen.

Tämä ei onnistu koska tilaukset käsitellään välittömästi. Tämän vuoksi eri tilausten toimittaminen yhdessä ei ole mahdollista. Mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluun tilauksen jälkeen, on mahdollista, että tilaukset voidaan perua, jotta voit tehdä uuden tilauksen, jotta saat kaiken samassa toimituksessa. Oletuksena on, että tilausta ei ole vielä käsitelty.

Turvallisuussyistä tilauksesi toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa, mikäli olet valinnut Klarnan laskutustapana. Tämä siksi koska haluamme estää petoksia sekä varkauksia tapahtumasta. Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä mitä pikaisimmin tilauksen muutoksista.

Emme, toimitamme vain Suomessa oleviin osoitteisiin.

Mikäli tilausta ei ole pakattu voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, joka voi perua tilauksen. Valmiiksi pakattua tilausta ei voi perua. Kun tuote on toimitettu alkaa 30-päivän avoin osto, jonka aikana voit palauttaa tuotteen. Voit halutessa kieltäytyä vastaanottamasta pakettia postitoimistosta jolloin se lähetetään lähettäjälle takaisin automaattisesti noutoajan umpeuduttua.

Joskus voi sattua virheitä ja tilauksesta poikkeava tuote toimitetaan. Tällöin korjaamme tietenkin tämän mahdollisimman pian. Jos olet vastaanottanut tilauksestasi poikkeavan tuotteen, on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme järjestää virheellisen tuotteen palautuksen ja oikean tilauksen lähettämisen.

Valitettavasti joskus tilaukset katoavat postissa. Kaikkien lähetyksien mukana lähetetään seurantanumero. Seurantanumero löytyy omalta sivultasi. Jos epäilet että tilauksesi kadonneen postissa pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tämän jälkeen aloitamme toimenpiteet, jotta saat uuden tuotteen mahdollisimman pian.

Meillä ei ole toistaiseksi tarjolla lahjakortti vaihtoehtoa verkkokaupassamme.

Jotta voit tehdä ostoksia verkkokaupassamme, täytyy selaimesi hyväksyä evästeet. Evästeet ovat pieni tekstitiedosto, joka tallentaa tietoja väliaikaisesti tietokoneellesi. Tiedostoa käytetään esimerkiksi kirjautumistietojen tallentamiseen, ostoskorin sisällön muistamiseen sekä käyttäjän sivuilla käynnin historian rekisteröimiseen. Tämän avulla voimme paremmin soveltaa sivustoa kullekin käyttäjälle. Se ei ole ohjelma, joten se ei voi vahingoittaa tietokonettasi. Katso selaimesi ohjeista lisätietoja evästeiden käyttöönotosta / käytöstä.

Tuotteemme on valmistettu käytettäväksi Euroopassa, joten tuotteiden kuuluu toimia
optimaalisesti Euroopan alueella. Mikäli sinulla on kysyttävää aiheeseen liittyen, ottakaa mielellään yhteyttä asiakaspalveluun. Suosittelemme kuitenkin ottamaan yhteyttä valmistajaan saadaksesi lisätietoja mahdollisista alueellisista rajoituksista. Mikäli sinulla on kysyttävää matkapuhelimen käyttökuluista ulkomailla, voit pyytää lisätietoja matkapuhelinoperaattoriltasi.

Valitettavasti emme voi vastaanottaa teidän vanhaa matkapuhelintanne. Jos vanha matkapuhelimesi toimii edelleen, voitte säilyttää tämän varapuhelimena, antaa sen jollekulle tai myydä sen itsenäisesti. Matkapuhelimet luokitellaan SER-jätteiksi, ja jos ne eivät toimi, tulee teidän kierrättää laite turvallisesti asiaankuuluvaan SER-jäte astiaan.

Tuotteen kunto

Tuotteen kunto ja luokitus

Vaikka Teleoutlet.fi on jälleenmyyjä, joka myy eniten käytettyjä/melkein uusia tuotteita, on meillä myös valikoima uusia puhelimia, joita myymme. "Täysin uusi"-luokiteltu matkapuhelin tulee suoraan valmistajalta suljetussa myyntipakkauksessa. Ne ovat täsmälleen samassa kunnossa kuin mitä saisit, jos ostat uuden tuotteen suoraan valmistajalta tai muilta jälleenmyyjiltä verkossa tai kaupassa.

Tässä kategoriassa löydät mallit, jotka olemme arvioineet sopivan "Kuin uusi" -luokitukseen.

Tämä tarkoittaa, että puhelimet ovat erittäin varoen käytettyjä ja näyttävät uusilta.

Takaamme yli 90 % akun kapasiteetista kaikissa Grade A puhelimissa. Lue lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa kohdasta "Millainen
kapasiteetti on matkapuhelimien akuissa
?".

Puhelimet tässä luokassa ovat sinua varten, joka haluaa ostaa puhelimen ilman näkyviä käyttöjälkiä, mutta haluat silti saada hyvän vastineen
rahoillesi.

Puhelimet toimitetaan ilman alkuperäispakkausta, laturia ja kuulokkeita, mutta niissä on 2 vuoden takuu ilman sitoumuksia.

Tässä kategoriassa voit säästää vielä enemmän asiakkaana. Nämä ovat puhelimia, jotka ovat erittäin varoen käytettyjä, joissa voi olla joitakin pieniä naarmuja/käyttöjälkiä, jotka ovat havaittavissa vain läheltä katsottaessa. Kaikki Grade B puhelimet myydään ilman alkuperäispakkausta, laturia ja kuulokkeita. Kaikki toiminnot on testattu ja ne toimivat tietenkin
optimaalisesti.

Puhelimet toimitetaan ilman alkuperäispakkausta, laturia ja kuulokkeita, mutta niissä on 2 vuoden takuu ilman sitoumuksia.

Tässä kategoriassa on voimakkaasti alennetut hinnat ja voit säästää paljon
siakkaana.

Puhelimissa voi olla joitakin suurempia naarmuja/pieniä lommoja kehyksessä. Tämä on vain kosmeettista eikä vaikuta toiminnallisuuteen millään tavalla.

Puhelimet toimitetaan ilman alkuperäispakkausta, laturia ja kuulokkeita, mutta niissä on
2 vuoden takuu ilman sitoumuksia.

Akun kunto voi vaihdella hieman, mutta kaikki myymämme puhelimet on tarkastettu ja niissä on
yli 85 % akun kapasiteetti.

Mitä tämä tarkoittaa?

Kun akun kunto huononee, sama voi tapahtua myös puhelimen maksimisuorituskyvyn kanssa.

Jos akun kunto on yli 80 %, puhelin kykenee toimimaan maksimisuorituskyvyllään. Se tarkoittaa, että puhelin pystyy suorittamaan tehtävänsä kuin akku olisi täysin uusi.

Luokituksissa ei oteta huomioon akun käyttöaikaa / lataussyklejä tai akun kuntoa, vain ulkoinen
kunto vaikuttaa siihen, kuuluuko puhelin Grade A-, B- tai C-luokkaan.



Luokituksessa "Kuin uusi" akun tulee olla lähes tehdasuusi.
Kategoriassa "Täysin uusi" akku on täysin uusi.

Lisätietoja luokituksista löytyy sivun yläosasta.

Kahden vuoden takuu tarkoittaa käytännössä, että saat korvauksen korjaukseen/uuden tuotteen. Tämä mikäli saamassasi tuotteessa on vikoja/virheitä, jotka eivät joudu käyttäjän aiheuttamista vioista/virheistä. Jos olet epäonnekas ja vastaanotat viallisen tuotteen, jossa vika havaitaan 2 vuoden jälkeen vastaanottamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa autamme ja annamme ehdotuksen ongelman ratkaisemiseksi. Huomioi, että takuu on voimassa vain käytettäessä valtuutettua korjaamoa Teleoutletin suostumuksen kanssa.
Jos päätät käyttää valtuuttamatonta korjaamoa, teet sen omalla vastuullasi. Tällöin takuu raukeaa.

Miksi ostaa käytetty puhelin?

Ympäristö
Puhelimia palautetaan jatkuvasti uutena. Sen sijaan, että hävittäisimme tuotteet, olemme löytäneet ratkaisun, jossa tuotteet voidaan jälleenmyydä paljon halvemmalla. Uudelleenkäyttö on suosittua, ja ostamalla käytetyn matkapuhelimen niin voit asiakkaana vaikuttaa kestävään kehitykseen!

Hinta
Hinta on se mikä tekee tästä hyvän kaupan asiakkaalle. Meiltä saat useimpia matkapuhelimia erittäin edulliseen hintaan. Eri mallien valikoima ja saatavuus vaihtelevat jatkuvasti sen mukaan, mitä saamme palautetuista tuotteista. Hinta vaihtelee sen mukaan, minkä luokan tuotteesta on kyse.

Yhtä turvallista kuin uuden ostaminen
Sinulle asiakkaana on yhtä turvallista ostaa käytettyjä kuin uusia puhelimia. Noudatamme peruuttamisoikeuslakia ja kuluttajaostolakia myydessämme tavaroita kuluttajille. Sillä ei ole väliä, onko ostamasi tuote täysin uusi vai käytetty.

Laadunvalvonta

Kaikki käytetyt matkapuhelimet on hyväksytettävä laadunvalvonnallamme, ennen kuin niitä voidaan jälleenmyydä verkkokaupassamme. Tässä vaiheessa puhelin tarkistetaan perusteellisesti sekä teknisesti että esteettisesti, mutta huomioithan, että puhelimissa voi esiintyä vähäistä kulumaa.

Laadunvalvontaan kuuluu muun muassa:
• Virtanappi
• Matkapuhelimen painikkeet ja kosketusnäyttö
• Verkko- ja WiFi-yhteys
• Kamera (edessä ja takana)
• Kaiuttimet ja mikrofoni

Lisäksi olemme tarkastaneet, että:
• puhelin asetetaan tehdasasetuksiin, jolloin myös kaikki sisältö poistetaan
• puhelin ei ole lukittu
• puhelimessa ei ole merkittäviä vaurioita (halkeamia, kolhuja, suuria naarmuja)
• kosteusindikaattoreilla ei ole vaikutusta (ei nestevaurioita)

Laadunvalvonnan suorittavat teknikkomme ja työ tehdään valmistajan ohjeiden mukaisesti. Jos puhelimeen on tehty korjauksia, korjaukset ovat suoritettu valtuutetussa korjaamossa. Tämä tarkoittaa, että korjaamo on valmistajan hyväksymä korjaamo ja että korjauksissa käytetään vain alkuperäisiä osia. Samoin kuin uusissa puhelimissa, sinulla on kahden vuoden takuu ja viiden vuoden reklamaatio oikeus puhelimille, joita myydään käytettynä.

Myymälän tiedot

Teleoutlet perustettiin vuonna 2015 erillisenä haarakonttorina One2cel AS: lle, joka on
riippumaton matkapuhelinten ja lisävarusteiden jälleenmyyjä kumppaneillemme ja
heidän puolestaan. One2cel AS perustettiin 1. kesäkuuta 2010, jolla on pääkonttori
sekä keskusvarasto Oslon ulkopuolella olevassa kunnassa nimeltä Berger. Asiakaspalvelu
sijaitsee Osenin kunnassa Trøndelagissa. One2cel on riippumaton palveluntarjoaja ja kumppanimme ovat toistensa kilpailijoita. Olemme riippuvaisia luottamuksesta yhteistyössä ja asetamme rehellisyyden arvona korkealle kaikilla haaroilla. Tuotteitamme ja palveluitamme kehitetään ja mukautetaan kumppaneidemme toiveisiin ja tarpeisiin. Luottamus on tärkeää, ja olemme rakentaneet tätä alusta asti vuodesta 2010 alkaen. One2cel on erittäin sitoutunut kohtelemaan kaikkia asiakkaitamme ammattimaisesti. Kun otat meihin yhteyttä, voit olla varma, että kyselyysi otetaan huomioon.

Pakkaamme ja lähetämme tuotteesi Tukholman varastoltamme. Ennen klo 14:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä, jos tuotetta on varastossa. Toimitusaika Suomessa on 1-4 päivää asuinpaikastasi riippuen.

Maksu tapahtuu yhteistyökumppani Klarna:n kanssa, jolloin sinulla on vaihtoehtona maksaa laskuna, osamaksulla kiinteällä takaisinmaksuajalla, korttimaksulla tai verkkomaksulla.

Yksityisyys

Emme tallenna mitään tietoja luottokortistasi. Verkkomaksuja varten antamasi tiedot yhdistetään vain suorittamaasi tilaukseen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0104168025 tai sähköpostitse: info@teleoutlet.fi

Peruuttamisoikeus ja 30 päivän avoin osto

Mikäli haluat perua tilauksen, sovellamme peruutusoikeutta. Haluamme, että käsittely on
mahdollisimman yksinkertaista molemmille osapuolille. Mikäli osto perutetaan, on myyjällä sekä ostajalla joitain velvoitteita.

Suosittelemme pitämään hyvää huolta tuotteesta sekä alkuperäisestä pakkauksesta, mikäli haluat palauttaa tuotteen takaisin.

Teleoutlet tarjoaa myös lisäksi 30 päivän avoimen oston!

Jotta voit
palauttaa tuotteen, sen on oltava alkuperäisessä kunnossa, jossa lähetimme sen
sinulle.

Tavaroiden on oltava hyvin pakattuja, jotta tuotteet eivät vahingoitu takaisintoimituksessa.

Pakkaa tuote hyvin. Sinä asiakkaana olet vastuussa tuotteista sekä vastuussa tuotteen vaurioitumisesta, kun se kuljetetaan takaisin meille.

Huomioi ettei alkuperäistä pakkausta käytetä uloimpana lähetyspakkauksena. Tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa, mikä tarkoittaa, että lisävarusteet, tuotepakkaukset,
sisäpakkaukset jne. on sisällytettävä palautukseen.

Pidätämme oikeuden alentaa tuotteen arvoa, mikäli siinä on muutoksia. Jos tuote on räätälöity tai erityisesti sovitettu tietylle asiakkaalle, vaihto-, avoimen osto- tai peruutusoikeutta ei sovelleta.

Hyväksytyssä palautuksessa kauppahinta palautetaan.

Hyvitykset suoritetaan maksettavaksi määritetylle tilille 14 päivän kuluessa palautuksesi vastaanottamisesta.

 

Aukioloaikojemme aikana voit antaa meille tietoja peruutettavasta ostoksestasi.

 

Maanantaista perjantaihin klo 1000 - 1700

Lauantai, sunnuntai ja pyhäpäivinä olemme kiinni

 

Asiakaspalvelumme
on käytössänne aukioloaikoina teitä varten.

Sähköposti: info@teleoutlet.fi

Puhelin: 0104168025

 

Huolto sekä reklamaatio

Jos virhe tai puute havaitaan, kuluttajan on kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun hän
havaitsi tai hänen olisi pitänyt havaita se, ilmoittaa myyjälle, että hän
haluaa vedota virheeseen (valitus). Ilmoituksen määräaika on kuitenkin
vähintään kaksi kuukautta siitä, kun kuluttaja havaitsi virheen. Reklamaatio
tulee tehdä viimeistään kahden vuoden kuluttua siitä, kun kuluttaja on ottanut
tuotteen haltuunsa. Jos tuotteen tai tuotteen osien on tavanomaisessa käytössä
tarkoitus kestää merkittävästi yli kaksi vuotta, ilmoitusaika on viisi vuotta.

Jos kuluttaja ei tee valitusta ajoissa, oikeus puutteen korjaamiseen menetetään. Vian, joka ilmenee kuuden kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja on saanut tuotteen
haltuunsa (yleensä toimitushetkellä), oletetaan sen olleen olemassa
riskin siirtymishetkellä. Tuotteiden virheistä ja puutteista voidaan ilmoittaa
meille suullisesti tai kirjallisesti. Todistesyistä suosittelemme, että valitus
lähetetään meille kirjallisesti.

Jos on pulaa tuotteesta ja kuluttaja on valittanut mainituissa määräajoissa, kuluttaja voi
käyttää seuraavia virheoikeuksia: Tietyissä olosuhteissa valita oikaisun tai
uudelleentoimituksen välillä. Vaatia peruutusta, jos virhe on merkittävä
(olettaen, että tavarat ovat samassa kunnossa ja samassa määrässä , § 51). Jos
oston peruuttamisen kriteerit ovat valitussääntöjen mukaiset

Kuluttajaostolaki, sovittu summa ja mahdollinen rahti on palautettava 14 päivän kuluessa tavaran
rekisteröinnistä, kun se on vastaanotettu meille. Mikäli myyjän tekemä korjaus
tai uudelleentoimitus johtaa siihen, että kuluttaja on estynyt käyttämästä
tuotetta yli viikon ajan (me tulkitsemme tämän vastaanotetusta tuotteesta
One2celin varastoon) kuluttajalla on tietyin edellytyksin oikeus vaatia, että
korvaava tuote asetetaan saataville myyjän kustannuksella. Pääsääntöisesti
myyjällä ei ole oikeutta tehdä enempää kuin kaksi oikaisu- tai toimitusyritystä
samasta viasta. Jos virhettä ei ole, myyjä voi vaatia maksua vain sellaisista
tutkimuksista, jotka ovat olleet tarpeen virheen selvittämiseksi, sekä
korvausta tuotteen korjaamisesta, jos myyjä on nimenomaisesti ilmoittanut
kuluttajalle, että hänen on korvattava virhe.

kulut, § 30.
Myyjä noudattaa kuluttajariitatilanteessa kuluttajariitalautakunnan päätöksiä.

Testi

Saa uutisia ja tarjouksia ensimmäisenä

Saa uutiset, tarjoukset ja uutudet ennen muita